This is me


Kommentarer
Postat av: Lotte

fin blogg Emma! Ska ut meh Otto idag o. äta men kommer hem på natten. Nawww Otto<33333 Ååååh va fin bloggh slutar aldrig att läsa denh!

Lotte<3333

2011-06-13 @ 21:02:59
Postat av: Emma

Ellen e skit. Peik e söt. Pälsmö...iih, jag menade...fan jag minns inte. Och jag ska gå ut med ♥Peik♥ ikväll så ellen skithög kommer till isa fast ingen e där för isa ska ut med sin pojkvän! Och vi ska ha kul!♥

Emmaaaaaaa♥



♥Peik♥

2011-06-18 @ 17:21:16
Postat av: Ellen

Hej skithög. Oklok, jag for int alls till isa, och ingen av er for ju ut med era sskitiga pojkvänner, ljugpotta, int heller då när du sa att du ska på bio/korg me peik for jag inte alls till lotte. Förresten kan du int skriva fjortizzzspråk, dom som e fjortizzar skriver ABSOLUT int lotteh. Epic Fail.



//Ellen

2011-07-02 @ 17:47:45
URL: http://ellensnygg.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

ja jag är gravid :)

2011-07-11 @ 09:23:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0